7 Aug 2010

Day 2...temankan mak di wad

Buat masa sekrng saya terpaksa cuti-cuti masaklah dulu....saya sekarang berada di Malaysia blk 4hb Ogos lepas...dan selamat sampai 5hb. Balik pun last minutes planning coz mak saya masuk ke wad disebabkan darah naik terlalu tinggi dan kena stroke sebelah badan.Dah hampir seminggu dah mak saya diwad tapi baru 2 malam saya sempat temankan mak..sedih juga tgk keadaan mak sekarang kurang selera makan..badan nampak semakin lemah..kaki dan tgn sebelah badan dah tak dapat gerak...dan kerap pula pening dan muntah. Tiada apa yg mampu saya katakan lagi selain daripada tawakal pada Allah saja...harap mak akan kuat kembali...amen.


No comments:

Post a Comment

sila...sila..jgn segan-segan yer..tq:)

Be Our Guest And Sign This Guestbook...TQVM

Bookmark and Share

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

My Blog Anniversary Day

Daisypath Anniversary tickers

Our Wedding Anniversary Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers